Το μάθημα παρέχει στους φοιτητές ένα αναλυτικό πλαίσιο που ενσωματώνει διάφορες τεχνικές και εργαλεία στρατηγικού σχεδιασμού, τα οποία απαιτούνται για την ανάλυση ενός δημόσιου ή ιδιωτικού οργανισμού και τη διαμόρφωση μιας ανταγωνιστικής στρατηγικής. Καλύπτει τα ακόλουθα βασικά θέματα: στρατηγική ανάλυση, πλαίσια λήψης αποφάσεων και επιχειρηματικός σχεδιασμός. Σε αυτό το μάθημα οι φοιτητές θα μάθουν να αναλύουν το εσωτερικό και το εξωτερικό επιχειρηματικό περιβάλλον για να εντοπίζουν ευκαιρίες και απειλές και να αναπτύσσουν στρατηγικές που ευθυγραμμίζονται με τους επιχειρηματικούς στόχους. Οι φοιτητές εισάγονται σε πλαίσια λήψης αποφάσεων για την αξιολόγηση εναλλακτικών τρόπων δράσης και τη λήψη τεκμηριωμένων αποφάσεων. Επιπλέον, εστιάζουν στην ανάπτυξη επιχειρηματικών σχεδίων που διατυπώνουν τη στρατηγική κατεύθυνση, τους στόχους και τις απαιτήσεις πόρων μιας επιχείρησης. Οι φοιτητές θα μάθουν επίσης να αξιολογούν τη σκοπιμότητα και την κερδοφορία νέων επιχειρηματικών εγχειρημάτων, συμπεριλαμβανομένης της διεξαγωγής έρευνας αγοράς και χρηματοοικονομικής ανάλυσης. Το μάθημα δίνει έμφαση στη σημασία της αποτελεσματικής επικοινωνίας και της συνεργασίας στη λήψη στρατηγικών αποφάσεων και στο σχεδιασμό.
1. Επιλέξτε τον κατάλληλο ερευνητικό σχεδιασμό για τη διεξαγωγή έρευνας αγοράς και εφαρμόστε τα αποτελέσματα για την επίλυση επιχειρηματικών προβλημάτων.
2. Ανάπτυξη ερωτηματολογίων που αυξάνουν τα ποσοστά ανταπόκρισης, μειώνουν τις προκαταλήψεις και παρέχουν χρήσιμες πληροφορίες για τη διαδικασία λήψης αποφάσεων.
3. Καθορισμός του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος και διαμόρφωση στρατηγικής.
4. Συλλογή, ανάλυση και ερμηνεία εμπειρικών δεδομένων με τη χρήση κατάλληλων ποσοτικών και ποιοτικών μεθόδων.
5. Εφαρμογή εργαλείων και εννοιών που σχετίζονται με τη στρατηγική ανάλυση σε πραγματικές καταστάσεις.
6. Προετοιμασία επιχειρηματικών σχεδίων
Εξ Αποστάσεως Προγράμματα