Μεταπτυχιακό (MSc) στην Εκπαιδευτική Ψυχολογία - Εξ Αποστάσεως
Επισκόπηση Προγράμματος
Το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα (ΜSc) στην Εκπαιδευτική Ψυχολογία, παρέχει στους φοιτητές μια ολοκληρωμένη κατανόηση του πεδίου, καλύπτοντας θεωρίες και πρακτικές εφαρμογές. Προσαρμοσμένο για να ανταποκρίνεται στις εξελισσόμενες ανάγκες, το πρόγραμμα ενσωματώνει τις πιο πρόσφατες γνώσεις και δίνει έμφαση στη συμπερίληψη και την ποικιλομορφία.
Σχεδιασμένο για άτομα από διαφορετικά υπόβαθρα, το πρόγραμμα προσφέρει πραγματικές περιπτωσιολογικές μελέτες, δια-δραστική μάθηση και πρακτικές εμπειρίες για να προετοιμάσει τους μαθητές για επαγγελματικές προκλήσεις. Οι Ευκαιρίες καθοδήγησης και ανάπτυξης έρευνας είναι επίσης διαθέσιμες για την υποστήριξη της επαγγελματικής ανέλιξης.
Το Μεταπτυχιακό στην Εκπαιδευτική Ψυχολογία παρέχεται μέσω της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, παρέχοντας ευελιξία και προσβασιμότητα χωρίς συμβιβασμούς στην ποιότητα.
Μεταπτυχιακό (MSc) στην Εκπαιδευτική Ψυχολογία - Εξ Αποστάσεως περιλαμβάνει:
Πατήστε εδώ ↗για να μάθετε περισσότερα.
Αναγνωρισμένο από το ΚΥΣΑΤΣ και εγκεκριμένος από τον φορέα ΔΙΠΑΕ
Αναγνωρισμένο από τον ΔΟΑΤΑΠ
Το Πανεπιστήμιο Λεμεσού είναι αναγνωρισμένο από τον Διεπιστημονικό Οργανισμό Αναγνώρισης Τίτλων Ακαδημαϊκών και Πληροφόρησης (Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π.) της Ελλάδας. Όπως μπορείτε να δείτε και από την ιστοσελίδα του ΔΟΑΤΑΠ, το Πανεπιστήμιο Λεμεσού περιλαμβάνεται στο Εθνικό Μητρώο Αναγνωρισμένων Ιδρυμάτων Ανώτατης Εκπαίδευσης της αλλοδαπής.
Τρόπος Παράδοσης:
Εξ αποστάσεως
Γλώσσα Διδασκαλίας:
Ελληνικά
Κριτήρια Εισδοχής
- Συμπληρωμένη Αίτηση Εισδοχής
- Απολυτήριο Λυκείου
- Αντίγραφο Ταυτότητας ή Διαβατηρίου
- Πτυχίο και Αναλυτική Βαθμολογία
- Βιογραφικό σημείωμα (βιογραφικό σημείωμα)
- Συστατική Επιστολή
- Μια ψηφιακή σας φωτογραφία
Το Πανεπιστήμιο Λεμεσού παραχωρεί αριθμό ανταγωνιστικών υποτροφιών και επιχορηγημένα δίδακτρα σε ενδιαφερόμενους φοιτητές, κάτω από προϋποθέσεις.
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με το πέρας του προγράμματος, οι φοιτητές θα είναι σε θέση να:
- Επίδειξη βαθιάς και ολοκληρωμένης κατανόησης προηγμένων εννοιών και θεωριών στην εκπαιδευτική ψυχολογία, συμπεριλαμβανομένης της γνωστικής ανάπτυξης, των θεωριών μάθησης, των κινήτρων και της κοινωνικό-συναισθηματικής ανάπτυξης.
- Επίδειξη επαγγελματικής ηθικής στη λήψη αποφάσεων στην πρακτική της εκπαιδευτικής ψυχολογίας, σεβόμενοι την εχεμύθεια, την ενημέρωση και τον πολιτισμικό σεβασμό.
- Εφαρμογή ψυχολογικών αρχών για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση αποτελεσματικών εκπαιδευτικών παρεμβάσεων και στρατηγικών αξιολόγησης που υποστηρίζουν μαθητές/τριες με διαφορετικές ανάγκες.
- Απόκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων οι οποίες απαιτούνται για την κριτική αξιολόγηση υπαρχουσών έρευνών στην εκπαιδευτική ψυχολογία και τη διεξαγωγή ανεξάρτητης έρευνας στον τομέα.
- Ανεξάρτητη εργασία και λήψη πρωτοβουλιών στον σχεδιασμό, την υλοποίηση και την αξιολόγηση εκπαιδευτικών παρεμβάσεων και ερευνητικών έργων.
- Συμμετοχή στην συνεχή μάθηση παραμένοντας ενήμεροι για τις πρόσφατες εξελίξεις στην εκπαιδευτική ψυχολογία και τους σχετικούς τομείς, με της συμμετοχής σε συνέδρια και επαγγελματικές ευκαιρίες ανάπτυξης.
- Επίδειξη δυνατών δεξιοτήτων επικοινωνίας, τόσο γραπτών όσο και προφορικών, για την αποτελεσματική συνεργασία με μαθητές/τριες, εκπαιδευτικούς, γονείς και άλλους συμμετέχοντες, συμπεριλαμβανομένης της δυνατότητας προσαρμογής της επικοινωνίας σε διαφορετικές πολιτιστικές και ατομικές ανάγκες.
- Επίδειξη ικανότητας για καινοτομία και να προσαρμογή των πρακτικών της εκπαιδευτικής ψυχολογίας για ανταπόκριση στις εξελισσόμενες εκπαιδευτικές ανάγκες, συμπεριλαμβανομένης της ενσωμάτωσης της τεχνολογίας και της διαδικτυακής συμβουλευτικής.
- Κατανόηση και εκτίμηση της πολιτιστικής ποικιλομορφίας και επίδειξη της ικανότητας για προσαρμογή εκπαιδευτικών παρεμβάσεων για την ικανοποίηση των μοναδικών αναγκών διαφορετικών μαθητών/τριών και των πολιτισμικών τους υποβάθρων.
- Επίδειξη ικανοτήτων ηγεσίας στην προώθηση θετικών αλλαγών εντός εκπαιδευτικών ιδρυμάτων και στην επιρροή πολιτικών και πρακτικών που βελτιώνουν την εκπαιδευτική εμπειρία.
Απαιτήσεις Προγράμματος:
Το Ευρωπαϊκό Σύστημα Μεταφοράς και Συσσώρευσης Πιστωτικών Μονάδων (ECTS εν συντομία) είναι ένα εργαλείο του Ευρωπαϊκού Χώρου Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης για να γίνουν οι σπουδές και τα μαθήματα πιο διαφανή. Βοηθά τους φοιτητές να μετακινούνται μεταξύ χωρών και να αναγνωρίζουν τα ακαδημαϊκά τους προσόντα και τις περιόδους σπουδών τους στο εξωτερικό. Οι παρακάτω πιστωτικές μονάδες βασίζονται στο ECTS.
Το πρόγραμμα είναι αναγνωρισμένο απο το ΚΥΣΑΤΣ και αξιολογημένο απο το Φορέα Διασφάλισης και Πιστοποίησης της Ποιότητας της Ανώτερης Εκπαίδευσης - ΔΙΠΑΕ.
Για την ολοκλήρωση του προγράμματος απαιτείται η συμπλήρωση 90 πιστωτικών μονάδων (πιστώσεις).
Υποχρεωτικά Μαθήματα
1. PSYED501 - Ψυχολογία για την Εκπαίδευση
Ώρες Διδασκαλίας: Μονάδες: 18/Συνεδρίες: 6 | Μονάδες: 10
2. PSYED502 - Γνωστική Νευροεπιστήμη στην Εκπαίδευση
Ώρες Διδασκαλίας: Μονάδες: 18/Συνεδρίες: 6 | Μονάδες: 10
3. PSYED503 - Μέθοδοι και ανάλυση ποιοτικής έρευνας
Ώρες Διδασκαλίας: Μονάδες: 18/Συνεδρίες: 6 | Μονάδες: 10
4. PSYED504 - Μαθησιακές Δυσκολίες
Ώρες Διδασκαλίας: Μονάδες: 18/Συνεδρίες: 6 | Μονάδες: 10
5. PSYED505 - Γλωσσική Ανάπτυξη και Γλωσσικές Διαταραχές
Ώρες Διδασκαλίας: Μονάδες: 18/Συνεδρίες: 6 | Μονάδες: 10
6. PSYED506 - Ποσοτικές Μεθόδοι Έρευνας και Στατιστικές Αναλύσεις
Ώρες Διδασκαλίας: Μονάδες: 18/Συνεδρίες: 6 | Μονάδες: 10
7. PSYED507 - Κοινωνικοί θεσμοί στην Σύγχρονη Εκπαίδευση
Ώρες Διδασκαλίας: Μονάδες: 18/Συνεδρίες: 6 | Μονάδες: 10
8. PSYED508 - Ερευνητική Μελέτη Ι: Ανάπτυξη Κριτικής Σκέψης και Ανασκόπηση Βιβλιογραφίας
Ώρες Διδασκαλίας: Μονάδες: 18/Συνεδρίες: 6 | Μονάδες: 10
9. PSYED509 - Ερευνητική Μελέτη ΙΙ: Συλλογή Δεδομένων, Ανάλυση και Παρουσίαση
Ώρες Διδασκαλίας: Μονάδες: 18/Συνεδρίες: 6 | Μονάδες: 10