Καθηγητής Waldemar Pfoertsch

Σύντομο βιογραφικό σημείωμα

Waldemar Pfoertsch
Στοιχεία επικοινωνίας

Πανεπιστημιούπολη Λεμεσού 2: οδός Χαϊδαρίου 3-5, 3020 Λεμεσός, Κύπρος

Προσωπική ιστοσελίδα

Καθηγητής Waldemar Pfoertsch

Καθηγητής Διοίκησης Μάρκετινγκ και Στρατηγικού & Ψηφιακού Μάρκετινγκ
Διευθυντής του DBA
Τμήμα Διοίκησης
ΕΜΠΕΙΡΙΑ

Η ερευνητική και διδακτική μου εξειδίκευση επικεντρώνεται στο μάρκετινγκ ανθρώπου προς άνθρωπο (H2H) ως διεπιστημονική και φιλοσοφική προσέγγιση για την αντιμετώπιση των σημερινών προκλήσεων και των κακών προβλημάτων του κόσμου μας. Η τρέχουσα έρευνά μου επικεντρώνεται στο Ανθρώπινο Ψηφιακό Μάρκετινγκ και στις επιπτώσεις του για τις επιχειρήσεις και τις κοινότητες στην οικοδόμηση γνήσιων, ενσυναισθητικών σχέσεων μεταξύ των επιχειρήσεων και των πελατών τους.

ΣΥΝΤΟΜΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ

Είμαι καθηγητής Διοίκησης Μάρκετινγκ και Στρατηγικού & Ψηφιακού Μάρκετινγκ στο Πανεπιστήμιο Λεμεσού. Είμαι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στην Οικονομική και Διοίκηση Επιχειρήσεων από το Freie Universität Berlin, όπου έκανα και το διδακτορικό μου για τη Μεταφορά Τεχνολογίας από το Πανεπιστήμιο το 1981.

Ενδεικτικές Δημοσιεύσεις
  • Waldemar Pfoertsch, Kamron Naher, Tipon Tanchangtya (2025) Αξιοποίηση της δύναμης του H2H Marketing και της AI: Επαναστατική δέσμευση πελατών Ειδική συνεδρία, 54η έκδοση του Ετήσιου Συνεδρίου της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Μάρκετινγκ (Ετήσιο Συνέδριο EMAC). Ιούνιος 2025
  • Waldemar Pfoertsch, Tipon Tanchangya, Kamron Naher, Muhaiminul Islam (2025) Εξανθρωπιστικές στρατηγικές μάρκετινγκ: Μάρκετινγκ: Πλοήγηση στις σχέσεις με τους πελάτες και βιώσιμες επιχειρηματικές πρακτικές στην ψηφιακή εποχή με την ενσωμάτωση του H2H Μάρκετινγκ και των αναγεννητικών πρακτικών AMA Academic Winter Conference, Φοίνιξ, Αριζόνα, ΗΠΑ. Φεβρουάριος 2025
  • Waldemar Pfoertsch, Kejsi Sulaj (2024) Παρουσιάζοντας το 5Es Marketing-Mix: Ένα νέο πλαίσιο για αποτελεσματικό μάρκετινγκ στην ψηφιακή εποχή Academy of Strategic Management Journal, Vol. 23, Issue 2 (Print ISSN: 1544-1458; Online ISSN: 1939-6104) Διαβάστε το άρθρο
  • Waldemar Pfoertsch, Christian Koch, Philipp Brüggemann (2024) Καθοδήγηση των επιλογών των πελατών: στις προτιμώμενες αποφάσεις καθ' όλη τη διάρκεια του ταξιδιού του πελάτη Σε: Martínez-López, Luis F. Martinez, Philipp Brüggemann (Eds.), Εξελίξεις στο ψηφιακό μάρκετινγκ και το ηλεκτρονικό εμπόριο, Springer DOI: 10.1007/978-3-031-62135-2_20
  • Waldemar A. Pfoertsch, Julian Oppelt (2025) Πώς οι κορυφαίες μάρκες κυριαρχούν στην παγκόσμια σκηνή: Αύξηση της αξίας των εμπορικών σημάτων, βασικές στρατηγικές και μελλοντικές προοπτικές The Branding Journal, 4 Απριλίου 2025 Διαβάστε το άρθρο
  • Kotler, Philip, Pfoertsch, Waldemar, Ureta, Ivan, Ancarani, Fabio (2024) Ανθρωπισμός στο μάρκετινγκ: Μάρκετινγκ: Υπεύθυνη Ηγεσία και η προσέγγιση από άνθρωπο σε άνθρωπο Palgrave, Νοέμβριος 2024
  • Kotler, Philip, Pfoertsch, Waldemar, Sponholz, Uwe, Sulaj, Kejsi (2024) Εγχειρίδιο του εκπαιδευτή για τις Μελέτες Περίπτωσης H2H Marketing: Μάρκετινγκ από άνθρωπο σε άνθρωπο αποτελεσματικά Springer, Heidelberg, New York, Ιανουάριος 2024, σ. 181.
  • Pfoertsch, Waldemar, Kotler, Philip, Sponholz, Uwe, Haas, Max (2023). H2H Marketing: Ανθρώπινο Μάρκετινγκ: Μελέτες περίπτωσης για το Μάρκετινγκ από άνθρωπο σε άνθρωπο. Springer, Heidelberg, Νέα Υόρκη
  • Sulaj, Kejsi & Pfoertsch, Waldemar (2023). Αγοραστική συμπεριφορά: Εμπειρική ανάλυση των παραγόντων της μάρκας που επηρεάζουν τους καταναλωτές εμφιαλωμένου νερού. Ευρωπαϊκό περιοδικό μάρκετινγκ και οικονομικών
  • Pfoertsch, Waldemar, Sulaj, Kejsi, (2023). Ο αντίκτυπος της απόδοσης της μάρκας και της ανταπόκρισης της μάρκας στην ικανοποίηση των πελατών: Πώς επηρεάζουν την ικανοποίηση των καταναλωτών κατά την αγορά εμφιαλωμένου νερού στο Δυρράχιο της Αλβανίας; Global Journal of Management and Marketing Volume 7, Number 1, 19
  • Pfoertsch, Waldemar, Adam-Alexander Manowicz, Michael Preikschas, (2022), Μάρκετινγκ από επιχείρηση σε επιχείρηση. Kiehl Verlag 6του έκδοση
  • Philip Kotler, Waldemar Pfoertsch, Uwe Sponholz, (2021), H2H Marketing: Management Focus. Academy of Strategic Management Journal, τόμος 20, ειδικό τεύχος 2, 1, Marketing Management and Strategic Planning 1939-6104-20-S2-82
  • Kotler, Philip, Waldemar, Sponholz, Pfoertsch, Uwe (2020), H2H Marketing: Η γένεση του μάρκετινγκ από άνθρωπο σε άνθρωπο. Springer, Χαϊδελβέργη, Νέα Υόρκη
ΕΡΓΑ
  • Ταξινόμηση της διαχείρισης της μάρκας από το 2000 έως το 2025