Εννοιολόγηση, μέτρηση και αποτελέσματα του εσωτερικού μάρκετινγκ στην τριτοβάθμια εκπαίδευση: Η βιβλιογραφία: Επισκόπηση της βιβλιογραφίας

5a dr evdoxia kyriakou

Περίληψη: 

Στο σημερινό ταχέως εξελισσόμενο και απρόβλεπτο παγκόσμιο τοπίο, οι οργανισμοί είναι υποχρεωμένοι να αντιδρούν άμεσα για να υιοθετήσουν τις αναδυόμενες τάσεις, να συγχρονιστούν με τις συνεχώς εξελισσόμενες προτιμήσεις των πελατών και να εξασφαλίσουν ένα ξεχωριστό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Σε αυτό το πλαίσιο, το Εσωτερικό Μάρκετινγκ (ΕΜ) έχει αναδειχθεί ως μια απαραίτητη δύναμη που οδηγεί στην επίτευξη της οργανωτικής επιτυχίας. Είναι επίσης αξιοσημείωτο ότι το Εσωτερικό Μάρκετινγκ έχει διεισδύσει και σε “λιγότερο παραδοσιακούς” τομείς πέραν των χρηματοοικονομικών/τραπεζών και του τουρισμού/φιλοξενίας, όπως η υγειονομική περίθαλψη ή η τριτοβάθμια εκπαίδευση. Εστιάζοντας στον τελευταίο τομέα, ο οποίος αποτελεί και τον εστιακό τομέα του παρόντος κεφαλαίου, η ΔΥ έχει κερδίσει έδαφος τα τελευταία χρόνια στην ΑΕΙ, δεδομένων των μετασχηματισμών στο εκπαιδευτικό τοπίο και των εξελισσόμενων προσδοκιών των φοιτητών. Παρά το διαρκώς αυξανόμενο ενδιαφέρον γύρω από την έννοια, το παρόν κεφάλαιο φέρνει στο προσκήνιο τρία βασικά εμπόδια, τα οποία εμποδίζουν την άνθηση της ΔΥ στον τομέα της ΑΕΙ και όχι μόνο: (α) την εννοιολόγηση της ΔΥ, (β) τη μέτρηση της ΔΥ, καθώς και (γ) τον αντίκτυπο της ΔΥ. Παρέχοντας μια επισκόπηση των υφιστάμενων ερευνητικών εργασιών στον τομέα της ΔΥ, το παρόν κεφάλαιο επιδιώκει να ρίξει περαιτέρω φως σε αυτά τα εμπόδια. Το κεφάλαιο ολοκληρώνεται με μια μελλοντική ατζέντα με στόχο την προώθηση του πεδίου, λαμβάνοντας υπόψη τις πρόσφατες θεωρητικές γνώσεις.

Κυριάκου, Ε. (2024)

Μοιραστείτε την ανάρτηση: