ΜΔΕ870 – Στρατηγική και Ψηφιακή Διαχείριση Μάρκετινγκ

Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)-Eξ Aποστάσεως

Core Course

ΜΔΕ870 – Στρατηγική και Ψηφιακή Διαχείριση Μάρκετινγκ

uol clip masks 07

Το μάθημα έχει σχεδιαστεί για να εφοδιάσει τους φοιτητές με τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες για να περιηγηθούν στο δυναμικό τοπίο του σύγχρονου μάρκετινγκ. Αυτό το μάθημα εμβαθύνει στις στρατηγικές πτυχές του μάρκετινγκ, ενσωματώνοντας τόσο παραδοσιακές όσο και ψηφιακές προσεγγίσεις για να δημιουργήσει μια ολιστική κατανόηση της διαχείρισης μάρκετινγκ. Το μάθημα ξεκινά με τη διερεύνηση των θεμελιωδών αρχών της στρατηγικής μάρκετινγκ, δίνοντας έμφαση στη σημασία της ανάλυσης αγοράς, της τμηματοποίησης πελατών και της ευφυΐας των ανταγωνιστών. Μέσα από το μάθημα, οι φοιτητές θα αποκτήσουν μια βαθιά κατανόηση του συνεχώς εξελισσόμενου ψηφιακού τοπίου και του αντίκτυπού του στη συμπεριφορά των καταναλωτών και στις επιχειρηματικές αποφάσεις. Θα εξερευνήσουν βασικά κανάλια ψηφιακού μάρκετινγκ, τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO), τη διαφήμιση πληρωμής ανά κλικ (PPC), το μάρκετινγκ μέσω email και το μάρκετινγκ περιεχομένου. Έμφαση θα δοθεί στην ανάπτυξη αποτελεσματικών στρατηγικών ψηφιακού μάρκετινγκ, στην ανάλυση της απόδοσης της καμπάνιας και στην αξιοποίηση της δύναμης των γνώσεων που βασίζονται σε δεδομένα για τη βελτιστοποίηση των προσπαθειών μάρκετινγκ. Καθ’ όλη τη διάρκεια του μαθήματος, οι φοιτητές θα εξετάσουν επίσης την αλληλεπίδραση μεταξύ στρατηγικών αποφάσεων μάρκετινγκ και ευρύτερων επιχειρηματικών παραμέτρων. Oι φοιτητές-φοιτήτριες θα μάθουν πώς το μάρκετινγκ ευθυγραμμίζεται με τη συνολική εταιρική στρατηγική, το branding και τη διαχείριση εμπειρίας πελατών. Πραγματικές μελέτες περίπτωσης, παραδείγματα από τη βιομηχανία και πρακτικά έργα θα είναι αναπόσπαστο κομμάτι της μαθησιακής διαδικασίας, επιτρέποντας στους φοιτητές να εφαρμόσουν θεωρητικές έννοιες σε πρακτικές καταστάσεις. Με την ολοκλήρωση του μαθήματος, οι σπουδαστές θα έχουν τις δεξιότητες να δημιουργούν ολοκληρωμένες στρατηγικές μάρκετινγκ που αξιοποιούν τόσο τα παραδοσιακά όσο και τα εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ για να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στο σημερινό γρήγορο επιχειρηματικό περιβάλλον. Είτε επιδιώκουν σταδιοδρομία στο μάρκετινγκ, στην επιχειρηματικότητα ή στη γενική διαχείριση, αυτό το μάθημα θα εξοπλίσει τους φοιτητές με τις γνώσεις και τις ικανότητες να περιηγηθούν στην πολυπλοκότητα του σύγχρονου μάρκετινγκ και να πετύχουν επιχειρηματικά στην ψηφιακή εποχή.

Μαθησιακά Αποτελέσματα

  • επιλέγουν την κατάλληλη ιδέα μάρκετινγκ και τον σχεδιασμό έρευνας για τη διεξαγωγή ανάλυσης αγοράς και να εφαρμόζουν τα αποτελέσματα για την επίλυση προβλημάτων μάρκετινγκ και τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας.
  • αναπτύσσουν και να εφαρμόζουν αναλυτικά εργαλεία που αυξάνουν τα ποσοστά απόκρισης, μειώνουν τις προκαταλήψεις και παρέχουν χρήσιμες πληροφορίες για τη διαδικασία λήψης αποφάσεων σε πολυκαναλικά περιβάλλοντα.
  • προσδιορίζουν τη θέση στην αγορά, τις προσφορές αξίας και το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και να διαμορφώνουν βιώσιμη αναλογική και ψηφιακή στρατηγική μάρκετινγκ, μέσα επικοινωνίας και μοντέλα δημιουργίας εσόδων.
  • συλλέγουν, αναλύουν και ερμηνεύουν αναλυτικά δεδομένα χρησιμοποιώντας ψηφιακά εργαλεία.
  • εφαρμόζουν εργαλεία και έννοιες που σχετίζονται με τη στρατηγική ανάλυση μάρκετινγκ σε μελέτες περίπτωσης και πραγματικές καταστάσεις.
  • σχεδιάζουν και να εκπονούν στρατηγικά σχέδια μάρκετινγκ.
uol clip masks 05
Mode of Delivery

Εξ Αποστάσεως

Προαπαιτούμενα

1η εβδομάδα: Εισαγωγή & Ψηφιακός Μετασχηματισμός
2η εβδομάδα: Θεμελιώδεις αρχές στρατηγικής μάρκετινγκ και ψηφιακού μάρκετινγκ
3η εβδομάδα: Εύστροφη (Agile) Οργάνωση Μάρκετινγκ
4η εβδομάδα: Δημιουργία Αξίας Πελατών με Στρατηγική Μάρκετινγκ Ιστοσελίδων
5η εβδομάδα: Στρατηγική δημιουργίας αξίας πελατών και βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO).
6η εβδομάδα: Δημιουργία Αξίας Πελατών και Ψηφιακή Συμπεριφορά Καταναλωτή
7η εβδομάδα: Στρατηγική δημιουργίας αξίας πελατών και μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης (SEM).
8η εβδομάδα: Στρατηγική δημιουργίας ψηφιακής αξίας και μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
9η εβδομάδα: Ολοκληρωμένη (αναλογική και ψηφιακή) Στρατηγική Μάρκετινγκ
10η εβδομάδα: Στρατηγική Κοινωνικών Δικτύων και Μάρκετινγκ Κινητού Τηλεφώνου
11η εβδομάδα: Ψηφιακή στρατηγική διαχείρισης επωνυμίας, εμπιστοσύνης και φήμης
12η εβδομάδα: Διαχείριση της Ανάπτυξης

Πληροφορίες Μαθήματος

Αξιολόγηση: Εξέταση

uol clip masks 03

Υλικό Μαθήματος