ΜΔΕ880 – Στρατηγική Λήψη Αποφάσεων & Σχεδιασμός

Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)-Εξ Αποστάσεως

Core Course

ΜΔΕ880 – Στρατηγική Λήψη Αποφάσεων & Σχεδιασμός

#
uol clip masks 07

Το μάθημα παρέχει στους φοιτητές ένα αναλυτικό πλαίσιο που ενσωματώνει διάφορες τεχνικές και εργαλεία στρατηγικού σχεδιασμού, τα οποία χρειάζονται για την ανάλυση ενός οργανισμού και τη διαμόρφωση μιας ανταγωνιστικής στρατηγικής. Το μάθημα καλύπτει τα ακόλουθα βασικά θέματα: στρατηγική ανάλυση, πλαίσια λήψης αποφάσεων και επιχειρηματικό σχεδιασμό. Σε αυτό το μάθημα οι φοιτητές θα μάθουν να αναλύουν εσωτερικά και εξωτερικά επιχειρηματικά περιβάλλοντα για να εντοπίζουν ευκαιρίες και απειλές και να αναπτύσσουν στρατηγικές που ευθυγραμμίζονται με τους επιχειρηματικούς στόχους. Το μάθημα θα εισάγει επίσης τους φοιτητές στα πλαίσια λήψης αποφάσεων για την αξιολόγηση εναλλακτικών τρόπων δράσης και τη λήψη τεκμηριωμένων αποφάσεων. Επιπλέον, το μάθημα εστιάζει στην ανάπτυξη επιχειρηματικών σχεδίων που διατυπώνουν τη στρατηγική κατεύθυνση, τους στόχους και τις απαιτήσεις πόρων μιας επιχείρησης. Οι φοιτητές θα μάθουν επίσης να αξιολογούν τη σκοπιμότητα και την κερδοφορία νέων επιχειρηματικών εγχειρημάτων, συμπεριλαμβανομένης της διεξαγωγής έρευνας αγοράς και οικονομικής ανάλυσης. Το μάθημα τονίζει επίσης τη σημασία της αποτελεσματικής επικοινωνίας και συνεργασίας στη λήψη στρατηγικών αποφάσεων και στον προγραμματισμό.

Μαθησιακά Αποτελέσματα

1. επιλέξουν το κατάλληλο πλάνο έρευνας για τη διεξαγωγή έρευνας αγοράς και να χρησιμοποιήσουν τα αποτελέσματα της έρευνας για την επίλυση επιχειρηματικών προβλημάτων.
2. αναπτύξουν ερωτηματολόγια που αυξάνουν τα ποσοστά απόκρισης, μειώνουν τις προκαταλήψεις και παρέχουν χρήσιμες πληροφορίες για τη διαδικασία λήψης αποφάσεων.
3. καθορίσουν το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και να διαμορφώσουν την στρατηγική ενός οργανισμού.
4. συλλέξουν, αναλύσουν και ερμηνεύσουν εμπειρικά δεδομένα χρησιμοποιώντας κατάλληλες ποσοτικές και ποιοτικές μεθόδους.
5. εφαρμόσουν εργαλεία και έννοιες που σχετίζονται με τη στρατηγική ανάλυση σε πραγματικές καταστάσεις.
6. ετοιμάσουν επιχειρηματικά σχέδια.

uol clip masks 05
Mode of Delivery

Προαπαιτούμενα

ΜΔΕ810, ΜΔΕ820

ΜΔΕ810, ΜΔΕ820

1η εβδομάδα: Έρευνα αγοράς: Επισκόπηση και Διερευνητική Έρευνα
2η εβδομάδα: Έρευνα αγοράς: Περιγραφική και Αιτιατική Έρευνα
3η εβδομάδα: Εισαγωγή στη Στρατηγική
4η εβδομάδα: Στρατηγικός Επιχειρηματικός Σχεδιασμός
5η εβδομάδα: Το Γενικό Περιβάλλον
6η εβδομάδα: Το Ειδικό Περιβάλλον
7η εβδομάδα: Τμηματοποίηση και στόχευση πελατών
8η εβδομάδα: Τοποθέτηση εταιρείας
9η εβδομάδα: Επίτευξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος
10η εβδομάδα: Στρατηγική ανάπτυξης
11η εβδομάδα: Διεθνής Στρατηγική
12η εβδομάδα: Εφαρμογή Στρατηγικής

Πληροφορίες Μαθήματος

Αξιολόγηση: Εξέταση

uol clip masks 03

Υλικό Μαθήματος