Ο στόχος του μαθήματος είναι να εκπονηθεί και να παρουσιαστεί μια εφαρμοσμένη επιχειρηματική έρευνα στον τομέα του μάνατζμεντ που να υποστηρίζεται ακαδημαϊκά. Το μάθημα παρέχει στους φοιτητές κατευθυντήριες γραμμές και επίβλεψη για την ολοκλήρωση μιας εργασίας που ενσωματώνει διάφορες τεχνικές και εργαλεία από το πρόγραμμα ΜΒΑ, τα οποία χρειάζονται για την ανάλυση ενός οργανισμού ή/και την αντιμετώπιση ενός πραγματικού ζητήματος που αντιμετωπίζει ο οργανισμός ή/και την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών στον οργανισμό. Το μάθημα καλύπτει τα ακόλουθα: Εισαγωγή; ανασκόπηση της βιβλιογραφίας, ανάλυση υφιστάμενης κατάστασης, μεθοδολογία έρευνας, παρουσίαση και ανάλυση δεδομένων, συζήτηση ευρημάτων και αποτελεσμάτων, συμπεράσματα. Το μάθημα περιλαμβάνει επίσης διαδικτυακή παρουσίαση της εργασίας.
1. μετατρέψουν μια πρωτότυπη ιδέα σε εργασία.
2. πραγματοποιήσουν ανασκόπηση της υπάρχουσας βιβλιογραφίας.
3. εφαρμόσουν ακαδημαϊκές δεξιότητες για εκπόνηση εφαρμοσμένης έρευνας.
4. αναφέρουν με συνέπεια ακαδημαϊκές και μη ακαδημαϊκές πηγές.
5. συλλέξουν πρωτογενή και δευτερογενή δεδομένα σχετικά με την έρευνα
6. αναλύσουν εμπειρικά δεδομένα χρησιμοποιώντας κατάλληλες ποσοτικές και ποιοτικές μεθόδους.
7. ερμηνεύσουν τα αποτελέσματα για να δώσουν λύσεις και εισηγήσεις στον οργανισμό.
Εξ Αποστάσεως
ΜΔΕ810, ΜΔΕ820, ΜΔΕ880 (συναπαιτούμενο)
ΜΔΕ810, ΜΔΕ820, ΜΔΕ880 (συναπαιτούμενο)
1η εβδομάδα: Έρευνα αγοράς 1
2η εβδομάδα: Έρευνα αγοράς 2
3η εβδομάδα: Εισαγωγή στη Στρατηγική
4η εβδομάδα: Στρατηγικός Επιχειρηματικός Σχεδιασμός
5η εβδομάδα: Το Γενικό Περιβάλλον
6η εβδομάδα: Το Ειδικό Περιβάλλον
7η εβδομάδα: Τμηματοποίηση και στόχευση πελατών
8η εβδομάδα: Τοποθέτηση εταιρείας
9η εβδομάδα: Επίτευξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος
10η εβδομάδα: Στρατηγική ανάπτυξης
11η εβδομάδα: Διεθνής Στρατηγική
12η εβδομάδα: Εφαρμογή Στρατηγικής
Αξιολόγηση: Εργασία